O pomocnikach na rehabilitacji i o tym jak zostałem oszukany

Nie wszyscy lubią poniedziałki, ja lubię. Wstaję w wyjątkowo dobrym humorze i gugam prześlicznie jak nakręcony, aż się Rodzicom spać odechciewa i z radością mnie słuchają.

W samo południe jadę z Mamą do OWI. Dziś mamy dodatkowe zajęcia z PFRONu. Moja ulubiona pani Danka przyjeżdża specjalnie dla mnie, to jedyne zajęcia w jej dzisiejszym grafiku. Wzięła ze sobą dwóch pomocników – Emilkę i Filipka, którzy zabawiają mnie przez całe ćwiczenia i dbają o to żebym nie nudził się i nie płakał 🙂 Pani Danka jest super, więc ciągle ją zaczepiam. Odwracam się, uśmiecham i łapię. Naprawdę bardzo ją lubię!

Dziś mam wyjątkową wytrzymałość i pięknie ćwiczę w zasadzie przez całe zajęcia. To chyba zasługa towarzyszących mi maluchów.

Po rehabilitacji pędzimy na pierwsze piętro na spotkanie z panią Honoratą, która jest logopedą. Pani sprawdza moje poliki, które są pięknie napięte. Asymetria, którą miałem 3 miesiące temu już się wyrównała, więc teraz każdą stronę buźki będziemy ćwiczyć tak samo. Pani Honoracie nie podoba się moja niebieska, plastikowa łyżeczka. Mówi, że lepsza będzie metalowa, zaokrąglona z przodu, niezbyt głęboka i nie za szeroka, taka prawie dorosła. Będzie trudniej, ale co tam, dam radę! Póki co pani logopeda testuje tę co mam i wkłada mi ją do buzi. Wkłada raz i drugi, a ja próbuję zlizać to, czego na niej nie ma. Oszustwo, żarty sobie ze mnie robią! Pusta łyżeczka, a ja taaaki głodny! Zaczynam więc płakać, ale Mama na szczęście mnie ratuje 🙂

Praca domowa:

  • Mama ma wkładać palec do mojej buźki i kiedy język za nim wędruje, Mama ma się z nim mocować i delikatnie, ale stanowczo przepychać na drugą stronę – np. Mama wkłada palec z lewej strony, ja od razu witam go języczkiem, Mama spycha palcem boczną krawędź języczka na prawą stronę i potem z drugiej strony tak samo;
  • Rodzice mają obserwować co mnie bardziej interesuje: dźwięk, kolor, faktura, światło, czy może jeszcze coś innego;
  • Zabawy w „Gdzie jest Mama?”, „Gdzie jest lampa?” itp.
  • Zapamiętywać (lub zapisywać) jakie dźwięki wydaję;
  • Zmienić łyżeczkę!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *